Szkolenie
Audytor wewnętrzny ISO 9001:2015
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest koncentracja na właściwym zrozumieniu wymagań normy ISO 9001:2015 z punktu widzenia wdrożenia skutecznego systemu zarządzania jakością. Poznanie metodologii opracowywania i wdrażania dokumentacji systemowej w formie procedur, instrukcji i formularzy opartych o zarządzanie procesowe, na którym opiera się norma, a jest to dziś najskuteczniejszą formą organizacji pracy w przedsiębiorstwie oraz przeciwdziałania niezgodnością. Zrozumienie kluczowych procesów oraz zależności między nimi powala wprowadzić kluczowe, elementy poprawy jakości. Poznanie i umiejętność wykorzystania metodologii prowadzenia audytu wewnętrznego oraz zewnętrznego w tym umiejętność zaplanowania, przeprowadzenia i zamknięcia audytu. Szkolenie daje możliwość przećwiczenia przygotowania dokumentacji audytowej.
Zalety odbycia szkolenia:
- Umiejętność opracowania dokumentacji systemowej, w tym Księgi jakości, procedur, instrukcji i formularzy
- Umiejętność identyfikacja procesów oraz ich optymalizacji pod względem organizacji pracy
- Umiejętność wdrożenia systemu zarządzania jakością w organizacji
- Znajomość i interpretacja wymagań normy ISO 9001:2015;
- Poznanie zasad zarządzania procesowego oraz umiejętność zastosowania dobrych praktyk z wykorzystaniem sprawdzonych narzędzi i technik;
- Znajomość wymagań systemowego zarządzania jakością
- Wiedza z zakresu przygotowania planu realizacji poszczególnych obszarów procesowych wynikających z normy, doskonalenia i określenia niezbędnych zasobów • Znajomość wymagań systemowego zarządzania jakością
- Wiedza z zakresu przygotowania, przeprowadzenia i zamknięcia audytu
- Poznanie metodologii audytowania oraz przygotowania dokumentacji audytowej
- Przećwiczenie realnych sytuacji audytowych oraz zmierzenie się z problemami audytora w czasie realizacji audytu
Szkolenie zamknięte
Jeżeli chcesz zorganizować szkolenie zamknięte dla Twojej firmy, skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów i indywidualnej wyceny !
Co mówią o nas nasi klienci