Szkolenie
Zarządzanie procesami
Cel szkolenia
Zarządzanie procesami to umiejętność identyfikacji, zarządzania, sterowania ale również optymalizacji procesów, które są nieodłączną częścią każdego biznesu, nawet jeżeli nie są zidentyfikowane i ustandaryzowane.
Przy rosnącym znaczeniu jakości w produkcji i usługach, kluczowe staje się zarządzanie uwzględniające złożoność i różnorodność procesów funkcjonujących w każdej firmie.
Na tym szkoleniu dowiesz się samych konkretów, uczestnicy poznają metodologię zarządzania procesami, nauczą się, jak w praktyce poprawiać skuteczność i efektywność procesów biznesowych, operacyjnych i wspomagających, a tym samym jak doskonalić wydajność firmy oraz eliminować marnotrawstwo.
Szkolenie jest szczególne kierowane dla osób zarządzających firmami: właścicieli, dyrektorów, managerów, kierowników, którzy szukają sposobów na efektywne zorganizowanie swoich procesów oraz stworzeniu systemu wskaźników i weryfikacji pozwalających kontrolować postępy w jej rozwoju.
Korzyści dla uczestników
- Poznanie 7 etapowej metodologii wdrażania skutecznego planowania, zarządzania, standaryzowania i doskonalenia procesów i podprocesów.
- Umiejętność identyfikacji procesów oraz ich podziału w organizacji
- Nabycie umiejętności zastosowania poznanej koncepcji zarządzania procesami w praktyce – stworzenie własnej struktury procesowej
- Zdobycie wiedzy w zakresie stosowania narzędzi do mapowania wdrażania i mierzenia procesów
- Poznanie konkretnych operacji oceniania i doskonalenia istniejących procesów
- Zdobycie umiejętności doskonalenia procesów, a tym samym rozwoju firmy.
- Umiejętność systemowej poprawy źródeł występujących błędów i kosztów.
- Poznanie cyklu certyfikacji systemu zarządzania procesami jako dodatkowa wartość dla firmy.
Szkolenie zamknięte
Jeżeli chcesz zorganizować szkolenie zamknięte dla Twojej firmy, skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów i indywidualnej wyceny !
Co mówią o nas nasi klienci